EAZYPARK LYON Discount Parking (Exterieur) Parkeergarage

EASY PARKING

Beschrijving

Openingstijden

  • Open van 4:00 uur tot middernacht - 7 op 7 uur

Eigenschappen

  • Eénlmalige in- en uitrit
  • Videobewaking
  • niet overdekt
  • niet overdekt gesloten

Toegelaten voertuigen

Maximale hoogte : 10,00 m

  • Moto's
  • Stadswagen
  • Sedan auto
  • Nutswagen

Informatie

Parkeren op de luchthaven Saint-Exupéry EasyPark bevindt zich in de onmiddellijke nabijheid van de luchthaven Lyon Saint Exupéry .
Deze parkeerplaats is een gesloten en beveiligde parkeerplaats die 7 op 7 van 04:00 uur tot middernacht geopend is .

AANVULLENDE INFORMATIE:

  • Voor elk voertuig met een lengte van meer dan 5 meter wordt ter plaatse een toeslag van 25% betaald.
  • Een overschot van 10 € wordt per voertuig toegepast als de retourvlucht een lijnvlucht is in de nacht (00.00 - 400.00 uur).
  • Een extra toeslag van 5 euro per persoon is vereist voor de shuttle vanaf de 5e passagier

 

De parkeerplaats wordt verzorgd door onze partner EasyPark.

Annulatie

  • The boeking kan geannuleerd worden tot 24 uren voor deze begint.

Toegang

Wijze van vervoer

Onze partner biedt u een gratis en op maat gemaakte pendeldienst die 7 dagen per week van 04:00 uur tot middernacht werkt.

De shuttle zet u binnen 5 minuten af vóór uw vertrekterminal op basis van de aankomsttijd die tijdens de boeking is ingevuld.

Wanneer u terugkomt, belt u gewoon naar het telefoonnummer dat in de bevestigingsemail staat. De oproep moet worden gedaan nadat u uw bagage heeft opgehaald.

Let op: T hank u voor passagiers en bagage af te zetten op de luchthaven voor zijn komst naar uw auto parkeren, zodat anderen om te profiteren van de shuttle (het vermijden van het wachten en de scheiding van groepen).

 

In geval van vertraging ten opzichte van de aankomsttijd op de hoogte bij het boeken, dank u moet de shuttle parking noemen. Het telefoonnummer van de shuttle staat in uw bevestigingsmail.

Een extra toeslag van 5 euro per persoon is vereist voor de shuttle vanaf de 5e passagier

Aankomst en vertrek van de parking

Aankomst op de parkeerplaats:

Als u bij de parkeerplaats aankomt, dient u uw reserveringsbevestiging bij de receptie te tonen. U wordt opgehaald en naar de luchthaven gebracht met de shuttle.

Uitgang van de parkeerplaats:

Na herstel van uw bagage en inklaring kunt u de pendeldienst bellen op 06 02 63 15 66   voor een shuttle om je op te halen voor de terminal.

  • Toegang voertuigen : 2 Avenue d'Amsterdam, 69720 Saint Laurent de Mûre
  • Toegang voetgangers : 2 Avenue d'Amsterdam, 69720 Saint Laurent de Mûre

Locatie

Klantenbeoordelingen

Gemodereerd door OneparkBekijk onze klantenbeoordelingen

37 personen bevelen deze parkeergarage aan

  • Nul 2 heures attente a l’aéroport pas de navette résultat taxis 40€ et pour finir pas de voiture et pas de clés!!!! stresse colère !!! Résultat après plus de 5h d’attente voiture récupérée En plus ma voiture a été abîmé génial la fin des avances

  • christiane. Parking NUL PERSONNE il a fallu trouver une solution en urgence.payé 2 parkings. DES VOLEURS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A HEVITER.

  • A notre arrivée on était pris en charge, au retour le chauffeur nous attendait à l aéroport, la voiture etait à sa place comme on l avait laissé .je suis content du service

  • Départ le 27 Juillet avec un retour le 17 Août sans problème, personnel ponctuel et sympathique.

  • Organisme non professionnel et qui ne tient pas ses engagements. Emplacement réservé 10 jours avant la date de début de dépôt du véhicule et confirmé par ONEPARK, plateforme intermédiaire de réservation, et à notre arrivée ce jour là, ou plutôt cette nuit là (00h15), quatre morceaux de feuille accrochés au portail d'entrée nous informent que le parking est plein et que personne n'est présent. Nous téléphonons au 06 en notre possession et un « grand commercial », certainement issu d'une grande école de commerce, nous informe que suite à un bug informatique, notre place n'est en fait pas réservée et que le parking est plein. En guise de solution, il nous envoie chez la concurrence mitoyenne, qui semble bien rigoler de la situation, nous informant qu'ils ne sont pas étonnés de la situation. Putain, ce sacré bug de l'an 2000 frapperait il encore ! Il n'était pas non plus nécessaire de nous faire croire qu'un mail nous avait été envoyé pour nous prévenir, car aucun courrier ne nous est parvenu…encore aujourd’hui d’ailleurs…peut être que l’idée de s’excuser ne les a même pas effleuré !! Alors en guise de commentaire, je dirais PITOYABLE, vu la merde dans laquelle ils nous ont laissé à 2h30 de notre embarquement et LACHE car tout le monde a droit à l'erreur, encore faut il les assumer par une présence humaine sur place et non se planquer derrière un téléphone ! Messieurs les dirigeants d'EASYPARK (si toutefois il y a des dirigeants) il serait opportun d'adopter une attitude un peu plus professionnelle et certainement revoir quelque peu la partie « relation clientèle » ! Bien cordialement

Laat je mening na

Beoordeel deze parkeregarage

Parkeergarages dichtbij

Paatsen dichtbij

Categorieën