EFFIA GARE DE LILLE FLANDRES Officiële Parking (Overdekt) Parkeergarage

EFFIA CONCESSIONS

Beschrijving

Openingstijden

  • Open 24 uur per dag, 7 dagen per week

Eigenschappen

  • Eénlmalige in- en uitrit
  • Videobewaking
  • Overdekt
  • Lift

Service

  • Mindervaliden toegang

Toegelaten voertuigen

Maximale hoogte : 1,85 m

  • Moto's
  • Stadswagen
  • Sedan auto
  • Nutswagen

Informatie

De officiële parking Gare de Lille Flanders - EFFIA   is ideaal gelegen naast het metrostation Gare de Lille Flandres M1 en M2 en de trams T1 en T2 en Lille Grand Palais .

De parkeerplaats is overdekt en bewaakt door videoprotecties .

De receptiemedewerkers van de parkeergarage zijn aanwezig op de volgende tijden: van maandag tot zaterdag en op feestdagen van 24/24 en zondag van 00u tot 06u en van 13u tot 23u55.

De parkeerplaats wordt verzorgd door onze partner EFFIA .

Waarschuwing! Verwar niet met de parkeergarage van het Ibis-hotel in dezelfde straat.

 

Annulatie

  • The boeking kan geannuleerd worden tot 3 uren voor deze begint.

Toegang

Aankomst en vertrek van de parking

Aankomst op de parkeerplaats

Wanneer u aankomt op de parkeerplaats, blijft u op de intercom staan ​​en geeft u uw OnePark-reserveringsnummer op. U dient uw 6-cijferige toegangscode in te voeren op het toetsenbord van Resaplace en een prepaid uitrijkaart zal in de kiosk worden afgedrukt. Wees voorzichtig, druk niet op de knop "Ticket" op de terminal.

Let op, het is belangrijk om uw kaartje goed te bewaren, omdat het nodig is om de parkeerplaats bij uw terugkeer te verlaten.

De toegangscode is 45 minuten voor en 45 minuten na de starttijd van de reservering geldig, gebruik daarna de intercom.

Op zondag tussen 6.00 en 13.00 uur is er geen receptie, je moet je code bellen en parkeren op de vrije locatie van je keuze.

Toegang voor voetgangers

De uitgang en de voetgangersingang worden gedaan door het Novotel of door de straat van Doornik. Plaats het ticket in de daarvoor bestemde lezer voor voetgangers.

Verlaat de parkeerplaats

Om de parkeergarage te verlaten, plaatst u het ticket in de terminal.

Als onderdeel van een override moet u dit aanpassen aan de uitgangsterminal (alleen voor de CB- of de Total GR-kaart ) of voor de automatische betaalstations   volgens de terplaatse geposte tarieven.

 

  • Toegang voertuigen : Rue de tournai, 59000 LILLE
  • Toegang voetgangers : Rue de tournai, 59000 LILLE

Locatie

Klantenbeoordelingen

Gemodereerd door OneparkBekijk onze klantenbeoordelingen

23 personen bevelen deze parkeergarage aan

  • La code de la réservation ne m'a pas permis d'ouvrir la barrière, peut-être parce que j'étais à l'avance. J'ai pris un ticket et je suis allée voir le préposé, qui a trouvé ma réservation et m'a donné un autre ticket. j'ai pu sortir sans problème. Le préposé était vraiment très agréable. Pour passer à pied la porte entre la gare et le parking, j'ai dû sonner et on m'a ouvert. Petits désagréments, dommage car ce parking est idéalement situé pour prendre le TGV.

  • Parking trouvé facilement avec google maps, procédure d'entrée claire, places spacieuses. Sortie immédiatement possible, pas de frais supplémentaires demandés. Dans ces conditions..rapport qualité prix assez imbattable!

  • Parking introuvable car pas indiqué du tout. Du coup, je n'ai même pas profité de la place que j'avais pourtant payé et me suis garée ailleurs.... très mécontente

  • réservation faite 15 jours à l'avance mais pas de place à mon arrivée (!). Le préposé me dit de m'installer au niveau des places prémium, cela ne posera pas de problème à la sortie. Grossière erreur. Lors de la récupération de mon véhicule à 21h30 , plus de préposé sur place et impossible de sortir (ticket n'ouvre aucune barrière ), finalement via l'interphone quelqu'un ouvre les 2 barrières ( 2 appels évidemment) mais pas la porte de garage (impossible à distance). Heureusement que quelqu'un est sorti avec un autre ticket et a ouvert cette porte de garage. Bref 15 min pour pouvoir sortir et 48.40 euro pour une place réservée bien à l'avance sans place disponible à l'arrivée et bien des difficultés à la sortie. Vous avez perdu un client.

  • Heu que dire ....a fuir de toute urgence ! j'ai payé 39 € pour 2 jours et quand je mets mon ticket on me demande de repayer ! j'appelle la borne qui m'ouvre la barrière et je reste coincée devant la porte de garage ! je recule et j'appel à nouveau, la pression monte on me raccroche au nez, après plusieurs appel on me dit que je suis un client mystère et que ça se voit sur ma tête !!!!! je rappel, on ne me répond même plus ! c'est trop facile ... Comme j'étais coincée, j'ai créé un bouchon, et heureusement qu'une personne derrière moi à mis son ticket ce qui m'a permis de sortir !!!! surtout n'allez pas la bas, on paye pour un minimum de service et l'on est considéré comme des numéros ! Et en plus de ça, en reculant j'ai accroché le bas de ma voiture !!!!!

Laat je mening na

Beoordeel deze parkeregarage

Parkeergarages dichtbij

Paatsen dichtbij

Categorieën