EFFIA GARE DE LILLE FLANDRES Officiële Parking (Overdekt)

EFFIA CONCESSIONS
EFFIA GARE DE LILLE FLANDRES Officiële Parking (Overdekt) LILLE
icon-camera 10

Beschrijving

Openingstijden

  • icon-clock Open 24 uur per dag, 7 dagen per week

Eigenschappen

  • icon-single-entry Eénlmalige in- en uitrit
  • icon-videosurveillance Videobewaking
  • icon-covered Overdekt
  • icon-elevator Lift

Service

  • icon-wheelchair Mindervaliden toegang

Toegelaten voertuigen

Maximale hoogte : 1,85 m

  • icon-check icon-moto Moto's
  • icon-check icon-city-car Stadswagen
  • icon-check icon-sedan-car Sedan auto
  • icon-cross icon-utility-car Nutswagen

Informatie

De officiële parking Gare de Lille Flanders - EFFIA   is ideaal gelegen naast het metrostation Gare de Lille Flandres M1 en M2 en de trams T1 en T2 en Lille Grand Palais .

De parkeerplaats is overdekt en bewaakt door videoprotecties .

De receptiemedewerkers van de parkeergarage zijn aanwezig op de volgende tijden: van maandag tot zaterdag en op feestdagen van 24/24 en zondag van 00u tot 06u en van 13u tot 23u55.

De parkeerplaats wordt verzorgd door onze partner EFFIA .

Waarschuwing! Verwar niet met de parkeergarage van het Ibis-hotel in dezelfde straat.

 

Annulatie

  • icon-cancel The boeking kan geannuleerd worden tot 3 uren voor deze begint.

Toegang

Aankomst en vertrek van de parking

Aankomst op de parkeerplaats

Wanneer u aankomt op de parkeerplaats, blijft u op de intercom staan ​​en geeft u uw OnePark-reserveringsnummer op. U dient uw 6-cijferige toegangscode in te voeren op het toetsenbord van Resaplace en een prepaid uitrijkaart zal in de kiosk worden afgedrukt. Wees voorzichtig, druk niet op de knop "Ticket" op de terminal.

Let op, het is belangrijk om uw kaartje goed te bewaren, omdat het nodig is om de parkeerplaats bij uw terugkeer te verlaten.

De toegangscode is 45 minuten voor en 45 minuten na de starttijd van de reservering geldig, gebruik daarna de intercom.

Op zondag tussen 6.00 en 13.00 uur is er geen receptie, je moet je code bellen en parkeren op de vrije locatie van je keuze.

Toegang voor voetgangers

De uitgang en de voetgangersingang worden gedaan door het Novotel of door de straat van Doornik. Plaats het ticket in de daarvoor bestemde lezer voor voetgangers.

Verlaat de parkeerplaats

Om de parkeergarage te verlaten, plaatst u het ticket in de terminal.

Als onderdeel van een override moet u dit aanpassen aan de uitgangsterminal (alleen voor de CB- of de Total GR-kaart ) of voor de automatische betaalstations   volgens de terplaatse geposte tarieven.

 

  • icon-car Toegang voertuigen : Rue de tournai, 59000 LILLE
  • icon-walking Toegang voetgangers : Rue de tournai, 59000 LILLE

Locatie

Klantenbeoordelingen

Gemodereerd door OneparkBekijk onze klantenbeoordelingen

22 personen bevelen deze parkeergarage aan

  • Heu que dire ....a fuir de toute urgence ! j'ai payé 39 € pour 2 jours et quand je mets mon ticket on me demande de repayer ! j'appelle la borne qui m'ouvre la barrière et je reste coincée devant la porte de garage ! je recule et j'appel à nouveau, la pression monte on me raccroche au nez, après plusieurs appel on me dit que je suis un client mystère et que ça se voit sur ma tête !!!!! je rappel, on ne me répond même plus ! c'est trop facile ... Comme j'étais coincée, j'ai créé un bouchon, et heureusement qu'une personne derrière moi à mis son ticket ce qui m'a permis de sortir !!!! surtout n'allez pas la bas, on paye pour un minimum de service et l'on est considéré comme des numéros ! Et en plus de ça, en reculant j'ai accroché le bas de ma voiture !!!!!

  • Aucun des codes donnés par internet ne fonctionnaient pour entrer, donc obligation d'utiliser l'interphone pour ouvrir la barrière, seulement dans ce cas pas de ticket à la fois pour le retour piéton et la sortie de la voiture. De nouveau interphone qui ouvre la barrière mais pas le portail métallique, la voiture se retrouve coincée entre les deux !! de nouveau interphone etc... et toujours avec un personnel loin d'être aimable sinon suffisant. Je ne recommande pas du tout ce parking !!!

  • Comme Anthony D. après avoir payé 48,10 Euros par Internet on me réclame à la sortie vers 22 heures 31.10 Euros .L'opérateur avait l'air au courant du problème .Système à vérifier si l'on veut garder sa clientèle. Patrick B. 10/09/18

  • Le système de réservation est très bien jusqu’au moment de sortir! A l’entrée après avoir saisi le code de réservation j’obtiens un ticket qui doit normalement permettre de sortir. Mais au moment de sortir, avant l’heure limite de la réservation, le ticket ne permet pas de sortir et la borne me réclame la totalité de tarif horaire depuis l’entrée (3 jours) alors que tout avait été prépayé. Heureusement avec le code de réservation la personne répondant à l’interphone m’a laissé sortir. Donc système à revoir

  • Système de facturation nul. Surfacturation de 69,10 € pour un dépassement de 1h40 !!!!! Et pour peut être obtenir un remboursement, une procédure lourde et longue.... Inadmissible.

Laat je mening na

Beoordeel deze parkeregarage

Parkeergarages dichtbij

Paatsen dichtbij

Categorieën