B&B ORLY RUNGIS AÉROPORT Hotel Car Park (External) car park

BB HOTEL ORLY RUNGIS AEROPORT

Description

Opening hours

• Open 7/7 from 06:30 to 20:30

Characteristics

• Sedan car
  • Utility car

Information

The B & B ORLY RUNGIS AIRPORT car park is a 3- minute free private shuttle from Paris-Orly Airport.

The car park is secure and accessible 7/7 from 06:30 to 20:30.

This car park is provided by our partner the hotel B & B ORLY RUNGIS AIRPORT.

Cancellation

• The booking can be cancelled until 1 hour before its beginning.

Access

Mode of transport

From the hotel, a free private shuttle will drop you off in 3 minutes at the airport, at the West Terminal at door D - stop 12 or at the South Terminal at door C - stop 6.

Upon return and after picking up your luggage, you can call the shuttle at the phone number provided in your confirmation email. It will pick you up at the West Terminal at the D - stop 12 or at the South Terminal at the C - stop 6.

The shuttle service operates every 30 minutes from Monday to Friday from 05:30 to 09:00 and from 18:00 to 22:30 and weekends / holidays from 05:30 to 09:00 and from 19: 15 to 21:15.

Entry and exit from the car park

Check in at the hotel reception with your confirmation e-mail (mobile or paper version).

Good to know

• In the case of an overrun, you will have to pay it directly to the car park, according to the current hourly rate.
  • Car access: 4 rue Mondetour, 94656 Rungis
  • Pedestrian access: 4 rue Mondetour, 94656 Rungis

Location

Client reviews

Moderated by OneparkView our client review Chart

2 people recommend this car park

• Nous n'avons pas eu les difficultés exprimées par d'autres mais nous aurions pu les avoir Notre avion a atterri à 22 heures et nous avons pu récupérer la dernière navette à 22h:50. Le portail était fermé et nous ne disposions pas du code qui aurait pu nous être donné au départ. Tout s'est bien terminé mais …….. Je ne le sélectionnerai pas lors d'un prochain vol à partir d'Orly

• pas de navette

• Pas de navette aux heures auxquelles nous sommes arrivés et repartis pour l'aéroport : nous avons dû prendre un taxi pour aller et pour revenir de l'aéroport (coût total 40€ en plus du prix du parking). La voiture n'est absolument pas surveillée, n'importe qui aurait pu repartir avec notre voiture, car personne n'était présent sur les lieux pour s'assurer de notre retour et de la prise en charge de notre véhicule. Ce parking n'a aucune plus value par rapport à la voie publique...

• Horaires navette trop limitées j'ai du prendre un taxi au départ et à l'arrivée. Portes fermées mais un gardien est disponible 24/24h a l.acceuil de l'hôtel . Je ne recommande pas du tout ce parking

• MARILYNE ET JEAN PAUL réservation à compter de 04h00 du matin grille fermée et aucun accueil première navette à 05h30 avons été obligés d'aller sur le parking éco d'ORLY car l'heure de convocation était 05h00 du matin conclusion : payé 91.00 euros =pour rien et 188 euros d'ORLY Bilan : grosse arnaque