QUICK PARKING Discount Car Park (External)

QUICK PARKING EXPLOITATION FRANCE SARL
QUICK PARKING Discount Car Park (External) MITRY-MORY
icon-camera
139 client reviews

Description

Opening hours

  • icon-clock Open 24/24 - 7/7

Characteristics

  • icon-single-entry Single entry and exit
  • icon-guarding Guard
  • icon-videosurveillance CCTV
  • icon-covered Covered
  • icon-uncovered External
  • icon-uncovered-closed External closed

Services

  • icon-wheelchair Wheelchair access
  • icon-wc WC

Allowed vehicles

Maximum height: 2.20 m

  • icon-check icon-moto Motorbikes
  • icon-check icon-city-car City car
  • icon-check icon-sedan-car Sedan car
  • icon-cross icon-utility-car Utility car

Information

The airport parking CDG - Quick Parking is ideally located 8 minutes shuttle from Roissy Charles de Gaulle Airport .

The car park is secured by surveillance cameras and an on-site security team and offers indoor and outdoor parking .

This car park is provided by our partner Quick Parking

Check out our parking guide at Roissy Charles-de-Gaulle Airport

Cancellation

  • icon-cancel The booking can be cancelled until 1 hour before its beginning.

Access

Transport mode

Our partner offers you a free and "customized" shuttle service that runs 24/7 . One way, a shuttle is provided to drop you at the terminal of your choice in 8 minutes depending on the arrival time filled when booking.

When you return, simply call the number provided in the Onepark confirmation email so that the shuttle can pick you up. The call must be made after having collected your luggage .

icon-bulb Hints

  • For domestic flights, please arrive at the car park at least 2 hours before the end of check-in time.
  • For international flights, please arrive at the car park at least 3 hours before the end of check-in time.
  • During high season (public and shool holidays, …), please allow 30 more minutes, since access to the airport may be overcrowded.

Entry and exit from the car park

Arrival at the car park

When you arrive at the car park, ring the interpone and communicate your booking number indicated in the Onepark email confirmation (in paper version or on Smartphone).

If no one answers the intercom, call the driver at 06 62 02 03 29.

Therefore, the parking shuttle will take care of you to drop you at the airport at the Terminal of your choice.

Exit from the car park

When you return to the airport, simply contact the number of the driver at 06 62 02 03 29 so that the shuttle picks you up to take you back to the car park.

It is important to call after picking up your luggage.

  • icon-car Car access: 28 Rue de Paris, 77290 MITRY-MORY
  • icon-walking Pedestrian access: 28 Rue de Paris, 77290 MITRY-MORY

Location

Client reviews

Moderated by OneparkView our client review Chart

28 people recommend this car park

  • Nul de chez nul ! À fuir !!! 2 h d'attente à 1h du matin à l'aeroport avec des enfants bas age pour une prise en charge. Service minable en je pèse mes mots. Litige PayPal en cours car on ne peux pas appeler ça du service ! C'est honteux

  • parking pas cher en effet mais du coup on en paie le prix fort. Le chauffeur nous dépose au terminal 2C en nous disant que le 2E est juste à coté... il fallait quand même marcher 10min avant d'arriver au terminal 2E Il ne faut pas être pressé au retour pour la récupération

  • Le pire parking que j'ai connu. Ce serait trop long de vous lister tous les problèmes (amateurisme complet, voiture mise dans les ronces, navettes dans un état déplorable, énorme attente au retour, etc....) N'y allez pas.

  • INADMISSIBLE !!!! NE PAS PRENDRE CE PARKING !!!!!! Notre véhicule a été stationné durant 11 jours dans un chemin boueux sous des arbres, accessible par n'importe qui puisque ce parking est ouvert en permanence sans aucune surveillance et je vous épargne l'état de la voiture après les intempéries ! Concernant le voyage aller pas de problème en revanche pour ce qui est du retour j'ai du attendre 1h35 au terminal F2 alors que mon vol était arrivé à l'heure convenue pour mon trajet retour Lors de mon 1er appel à 19h40, le chauffeur m'a annoncé qu'il avait 19 personnes à récupérer et que j'allais devoir attendre, ok ! 45 mn plus tard je l'ai rappelé et il m'a dit faire son maximum pour venir me chercher rapidement ........, 30 mn plus tard j'ai de nouveau rappelé, un peu "agacé" et la réponse qui m'a été faite était un encombrement au terminal 2E suite à un abandon de bagages et les dispositions de sécurité mise en place qui empêchaient de venir jusqu'à moi. Pourquoi pas ? Mais comment est organisée cette boutique qui ne sait pas gérer le flux d'arrivées dans un même créneau horaire ? En fait je connais la réponse, il y a en tout et pour tout une camionnette et un chauffeur et les clients sont la variable d'ajustement. Résultat de l'opération entre mon 1er appel et la récupération de mon véhicule il s'est écoulé exactement 2 h (20 mn de plus que mon vol !!!) A lire les messages je ne suis pas le seul à avoir subi des désagréments avec ce Quick Parking, société que j'ai utilisée plusieurs fois pour des départs d'Orly sans jamais avoir eu à me plaindre, vu l'état de délabrement avancé du parking de Mitry Mory, de ce qui est utilisé comme un bureau et de la camionnette je pense que le décompte est en cours avant une fin certaine qui ne sera que mérité.

Give your feedback

Rate this car park

Nearby places