EFFIA PARC RELAIS VILMORIN Official Car Park (Covered)

EFFIA STATIONNEMENT

Description

Opening hours

  • Open 24 hours a day, 7 days a week

Characteristics

  • Single entry and exit

Allowed vehicles

Maximum height: 1.90 m

  • Motorbikes
  • City car
  • Sedan car
  • Utility car

Information

Parking   Official station Massy Vilmorin - EFFIA is located at the foot of the station Massy Palaiseau . To access the TGV station, simply take the bridge that crosses the tracks.

Parking is covered and accessible 24/7 .

This car park is provided by our partner EFFIA .

Cancellation

  • The booking can be cancelled until 3 hours before its beginning.

Access

Entry and exit from the car park

Arrival at the car park

When you arrive at the car park, take a ticket at the entrance terminal and go to the reception desk with the ticket and your Onepark confirmation email so that you can get a prepaid ticket.

Be careful, it is important to keep your ticket as it will be necessary to leave the car park on your return.

Pedestrian access

To access the car park use your exit ticket on the readers located near the doors.

Exit from the car park

To exit the car park, insert the ticket into the terminal.

As part of an override, you will have to settle the difference at the exit terminal (CB or Total GR card only) or automatic boxes according to the pricing grid displayed on site.

  • Car access: 87 rue Raymond Aron, 91300 MASSY
  • Pedestrian access: 87 rue Raymond Aron, 91300 MASSY

Location

Client reviews

Moderated by OneparkView our client review Chart

15 people recommend this car park

  • Adrien R

    Published on 11.29.2019

    Surtout générateur de stress quand il s'agit de sortir du parking. Je n'y retournerai pas et irai plutôt au parking de la gare, pas beaucoup plus cher et mieux organisé.

  • Ludovic H

    Published on 10.21.2019

    Personne à l'accueil pour retirer le ticket de sortie. J'ai essayé de contacter la hotline sans succès. J'ai du repayer pour sortir

  • Florent C

    Published on 10.17.2019

    Arrivé tôt un matin et parti en soirée, effectivement c'est compliqué de pouvoir sortir. Sur la borne de sortie, un bouton interphone sur lequel personne ne répond, un numéro sur lequel toujours personne ne répond, heureusement un second numéro où après avoir expliquer le problème de sortie et fourni un certain nombre de renseignements l'opérateur ouvre la barrière à distance

  • Michelle V

    Published on 10.13.2019

    Comment peut-on suivre la procédure donnée avec la réservation alors qu'il n'y a pas de clavier pour taper le code de la réservation pré-payée et pas d'accueil avec personnel pour délivrer un ticket de sortie pré-payé? On dirait que les informations données s'appliquent à un autre parking et ne correspondent pas à la configuration de Vilmorin. Il faudrait de toute urgence remédier à ces fausses données qui perturbent l'utilisation du parking et engendrent beaucoup d'énervement!!

  • Jean paul R

    Published on 9.21.2019

    Déception : personne à l'accueil en pleine journée et le numéro de téléphone donne sur un répondeur et personne rappelle. Il faut repayer le parking pour sortir . Le fonctionnement du parking est à revoir rapidement

Give your feedback

Rate this car park

Nearby car parks

Nearby places

And also