EFFIA PARC RELAIS VILMORIN Official Car Park (Covered)

EFFIA STATIONNEMENT

Description

Opening hours

  • Open 24/7

Characteristics

  • Single entry and exit

Allowed vehicles

Maximum height: 1.90 m

  • Motorbikes
  • City car
  • Sedan car
  • Utility car

Information

Parking   Official Massy Vilmorin station - EFFIA is located at the foot of the Massy Palaiseau station . To access the TGV station, all you need to do is take the footbridge that crosses the tracks.

The reception desk is open 24/7.

The car park is covered and accessible 24 hours a day, 7 days a week .

This car park is provided by our partner EFFIA .

Cancellation

  • The booking can be cancelled until 3¬†hours before its beginning.

Access

Entry and exit from the car park

Arrival at the car park

Enter the code found in your email confirmation and validate with the "V" key. The terminal will issue you with a prepaid exit ticket.

Please note, it is important to keep your ticket properly because you will need it in order to leave the car park on your return.

Pedestrian access

To access the car park, use your exit ticket on the readers located near the doors.

Exit from the car park

To exit the car park, insert the ticket into the terminal.

In the event of an overrun, you will have to pay it at the exit terminal (CB only) or at the automatic tills according to the price list displayed on site.

  • Car access: 87 rue Raymond Aron, 91300 MASSY
  • Pedestrian access: 87 rue Raymond Aron, 91300 MASSY

Location

Client reviews

Moderated by OneparkView our client review Chart

15 people recommend this car park

  • Veronique M

    Published on 3.16.2020

    Quel dommage que je n’ai pas lu les avis avant... moi aussi personne ni en arrivant, ni en repartant et j’ai du repayer le parking !!! J’espère être remboursée par Onepark...

  • Adrien R

    Published on 11.29.2019

    Surtout g√©n√©rateur de stress quand il s'agit de sortir du parking. Je n'y retournerai pas et irai plut√īt au parking de la gare, pas beaucoup plus cher et mieux organis√©.

  • Ludovic H

    Published on 10.21.2019

    Personne à l'accueil pour retirer le ticket de sortie. J'ai essayé de contacter la hotline sans succès. J'ai du repayer pour sortir

  • Florent C

    Published on 10.17.2019

    Arriv√© t√īt un matin et parti en soir√©e, effectivement c'est compliqu√© de pouvoir sortir. Sur la borne de sortie, un bouton interphone sur lequel personne ne r√©pond, un num√©ro sur lequel toujours personne ne r√©pond, heureusement un second num√©ro o√Ļ apr√®s avoir expliquer le probl√®me de sortie et fourni un certain nombre de renseignements l'op√©rateur ouvre la barri√®re √† distance

  • Michelle V

    Published on 10.13.2019

    Comment peut-on suivre la procédure donnée avec la réservation alors qu'il n'y a pas de clavier pour taper le code de la réservation pré-payée et pas d'accueil avec personnel pour délivrer un ticket de sortie pré-payé? On dirait que les informations données s'appliquent à un autre parking et ne correspondent pas à la configuration de Vilmorin. Il faudrait de toute urgence remédier à ces fausses données qui perturbent l'utilisation du parking et engendrent beaucoup d'énervement!!

Give your feedback

Rate this car park

Nearby car parks

Nearby places

And also